Jag klarade det...

... med hjälp av min nya klänning...

Joo så här var det. Eftersom jag skulle åka till husvagnsverkstan alldeles själv och kände mig lite hjälplös så satte jag på mig min nya klänning, modell ungflicksljuv och kort.
Sen när jag kom dit och hade betalat så frågade jag vart vagnen stod.
- Den står längst in.
- Klarar jag av att dra fram den själv då? det är nämligen första gången jag ska köra på småvägar för jag har bara kört på motorvägen förrut.
- Och då väljer du den här tiden? (rusningstrafik alltså) Äh, du får gå och hjälpa henne.

Så den yngste i klanen hjälpte mig att hänga på vagnen öppnade bakluckan och la in dragkroksskyddet, hjälpte mig med backspeglarna och kollade så att ljuset funkade överallt. Jag såg bara hjälplös och söt ut.

Sen åkte jag hemåt och måste kört jättefort eftersom jag låg först i alla bilköer!

image308

Hu, vad gravid jag ser ut...

Kommentarer
Syster Yster säger:

Det är väl klart att de hjälper en gravid Quinna!

2008-06-03 | 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback