Skidhelg.

Jag har haft en underbar skidhelg i Branäs. Åtta tjejer varav 7/8 från mitt gamla jobb drog iväg för skidåkning (och party). Jag fattar inte att vi kan skratta så mycket.
Tack brudar för att ni förgyller min tillvaro!
Tyvärr så har jag bara bilder i mobilen men det var härlig skidåkning i sol på fredagen och i snö/regn på lördagen. Sen är det ju helt tokigt att man kan dansa mellan 23 och 02 och sen stå i liften klockan 09 nästa morgon. Ännu tokigare är det ju att 80-talisterna tycker att vi är skojiga och gärna håller igång med oss som är i ålder 28-54 (?).
Sen är det inte så skönt att få ett ölglas dängt i huvudet, men ingen större skada på Propps skalle, har ju inte så mycket att skydda! Sen så är det bra att hälla vatten på och koka havregrynen, vi upplyste några nysvenskar om detta när de diskuterade frukost i gondolen.

Kommentarer
Syster Yster säger:

Fattarintedetdärmedhavregrynen.......

2008-03-04 | 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback