Vinter!

Ha, där fick den oss allt. Här har ju inte ens snön legat längre än en halv dag denna "vinter". Men nu har den legat mer än ett dygn och det är kallt ute. Vi som hade funderingar på att starta grillsäsongen i påsk, vad tror ni om det?
image270
Men man blir ju bra skidsugen när det ser ut så här på altanen. Det är minusgrader och sol, jag får väl plocka fram liggunderlaget och gräva ned mig under påskdagarna och njuta av solen. Vår altan ligger i totalt lä så det blir som en gryta i solen. Helt underbart under vår och höst. På sommaren kan det däremot bli lite jobbigt.

Kommentarer
anonym säger:

Hej kolla in min blogg där man kommer få tips på hur man kan träna

2008-03-18 | 15:27:49
Bloggadress: http://traningstips.blogg.se
martina säger:

Du va säkert en urläcker påskkärring... =) ja vet, men kände jag lika gärna kunde åka idag o få lite sällskap i min sjuklighet istället för att vänta till imon em då jag egenltligen skulle åkt :S

2008-03-19 | 18:39:31
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback