En helt vanlig dag i Alingsås.

Jaa, vad gör man när bilen ska på verkstad för att fixa AC:n? Tog mig en promenad in till stadens torg. Det var ganska dött 8.30! Men hittade en öppen pressbyrå(?) vid stationen. Köpte mig en blaska och satte mig på en parkbänk i solen och bara njöt av ensamheten!
Vid 9.30 började jag bli lite kaffetörstig och caféer finns det ju gott om. Vid 10 öppnade affärerna så då gick jag igenom dem! Hittade helt underbara orange ljuslyktor att hänga i fönstret. Dett var på den underbara butiken Village. hittade tyvärr ingen bild att lägga ut men snygga var de!
Sen gick jag till biblioteket och hamnade i ett stort dilemma:
Skulle jag läsa månadsmagasinens baddräktsnummer eller käcka "kom-i-form-till-beach-2008"?
Hmmmmm behövde dock inte så lång betänketid, det blev de sistnämnda.

Mina morgonpromenader vid 6-tiden håller i sig. Men nu har jag gjort en massa på kvällarna, alltså träning så då känns det om kroppen behöver vila ibland på morgonkvisten...

(... eller också ar det någon slags försvarsmekanism som slår till!)

Idag har jag suttit på datorkurs hela dagen, helt slut i skallen blir man. Och nu har jag packat min väska eftersom jag ska åka till Hjo på ledarskapsdagar. Jag har ingen som helst aning om vad vi ska diskutera. Men god mat och skön sömn är ju aldrig fel. Hoppas att de har en underbar hotellfrukost!

Kommentarer
Martina säger:

Ja jag vet, men det är roligt!!

2008-05-21 | 21:58:00
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se
Maria k säger:

Herregud vad du bloggar sällan nu för tiden. Hur ska jag nu kunna hålla koll på vad du har för dig?

2008-05-23 | 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback