Fredagsmat och röj.

Gjorde en helt underbar middag med ugnsrostade rödbetor, morötter och potatis. Till det helt vanlig grillkorv och annan korv med sting.
Kom på att jag ska åka till Östhjälpen imorgon och då måste jag ju städa garderoben lite. Ha, 4 kassar fick jag ihop. Lille A som har växt hur mycket som helst i sommar hade massor av 3/4-byxor i sin garderob. Jag har aldrig köpt några 3/4 -byxor till honom, undrar var de kommer ifrån?
I mannens garderob hittade jag en massa fula skjortor, hmm.... och längst in gömde sig 2 par manchesterbyxor med hög midja.... fort ner i kassen. I min garderob fanns det en hel hög tjocka tröjor som jag inte använde på hela förra vinter, bort med dem.
-Ha, nu kan jag gå ut och handla lite nytt, sa jag.
Mannen kontrade:
-Då vill jag va med och bestämma så det blir bra.
-Vaddå, vad menar du?
-Ja, så att det blir rätt färg. Kolla på den där tröjan tex. hur tänkte du när du köpte den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback