Semestern är slut.

Jaha, så var man back in business igen. Det var inte så tungt att gå upp idag. Hade ändå haft svårt att sova under natten, med begynnande huvudvärk. Typiskt när jag fått nya migränpiller. Vågade inte ta nån idag eftersom jag jobbade men tänkte att jag skulle sova gott på ett inatt istället.

Nu får jag alltså jobba ett helt år innan det är semester igen. Men det är ju bara en lång planeringssträcka. Nästa sommar ska vi åka på USA semester i 5 veckor. Hinna med både väst och östkust!
Återkommer med planeringsunderlaget senare.

Kommentarer
Martina säger:

Det låter härligt med en resa till USA...

2009-08-12 | 16:39:16
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback