Sooool!

Jag har haft några underbara dagar med sol och bad. En helt perfekt avslutning på semestern! Så mycket som jag badat på min semester iår var det nog länge sen jag gjorde.
Få se nu: 1, 2, 3, ... 14 dagar har det varit så fint att jag badat i havet i sommar. Vår egen sjö har jag inte ens stoppat tårna i. Visst är det konstigt att en lyckad semester räknas i antal baddagar? Så var det lite när jag tjatade till mig en husvagn. Ja, T ville inte ha någon men jag sa att om vi skulle läga 5-6 000 kronor på stughyra en vecka varje sommar, om det sen var dåligt väder den vecka så skulle det ju bara sluta i skilsmässa. Hahahaha...
Nu är vi inne på vår fjärde husvagn och det är ju lite så: är det dåligt väder på ett ställe så kollar man väderkartan var solen är och sen drar man dit!

Igår blev vi helt plötsligt barnfria och bestämde oss för att gå på bio.


Kan väl sammanfattas som "Österrikisk gladporr". Det står att den är från 11 år, men jag hade ALDRIG låtit lilla A se den. Gick förbi Ullevi för att kanske höra lite Madonna, men hon dröjde med sin spelning. Så vi åkte hem jag somnade efter att ha tagit mina nya migränpiller. ( De hjälper faktiskt).

Kommentarer
martina säger:

Ja det va ju synd...Körde ihop sig lite på onsdagen..tyvärr



Men som sagt nästa gång får vi se till att ses =)

2009-08-09 | 11:40:28
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback