Måndag morgon...

... och jag sitter hemma vid matbordet.
Aptråkigt är det.
Jag ska förbereda 29 medarbetarsamtal.
Dvs. gå igenom fem lönekriterier med
underrubriker och sen stoppa in människor
i olika nivåer:

Att utveckla
På väg mot
God
Utvecklande

Detta är ett riktigt skiiiiiiiitjobb, och jag ska
hinna med alla idag. Får väl sen framåt
eftermiddagen hur många jag hunnit med.

Enda chansen att hinna med alla är alltså att
jobba hemma där man inte blir störd hela tiden.
På jobbet måste man vara anträffbar och det ser
ju konstigt ut om jag ska börja plocka undan alla
papper så fort någon kommer och söker mig.
Hemma kan jag sprida ut mig...

Kommentarer
Martina säger:

Haha ja du hade det va =)



Hur är det med dig mitt i julstressen??

kram

2009-12-11 | 07:45:33
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback