Prov.

Jag var tvungen att göra datorprov idag. Förra veckan gick nämligen min dispens ut. Jag har varit anställd i 11 månader och struntat i att visa mina kunskaper. Men nu var jag tvungen eftersom de inte kunde förlänga min licens längre.
Först fick jag göra ett worddokument och visa att jag kunde göra indrag, ställa in tabben i höger och vänsterläge, infoga bilder som skulle ligga över och under varandra. Dettta var ju en enkel match, sen trodde jag att jag var klar.
Nähä, det finns ett excelark också, eller flera stycken och där skulle jag göra en massa konstigheter. Räkna ut medal och max och dölja vissa kolumner och infoga diagram. Jag sa att en del saker kan jag faktiskt inte och då sa den snälle farbrorn:
-Jag såg ju hur du hanterade word så jag tipsar dig om de där knapparna så kan du säkert lista ut själv vad som ska göras!

-Tack så mycket, sa jag, och sen var det bara att klicka sig vidare och fixa alla de arken också. 

Jag fick fullvärdigt användingsområde så nu kan jag jobba på som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback