Uschåfyåblähä.

Gick hem vi lunchtid igår eftersom jag kände mig helkass.
Magen i uppror och dödens trött.
Vaknade av mannens väckarklocka i morse men somnade om.
När hände det senast? Jag som inte ens snoozar...
Förmiddagen har ägnats åt morgonTV och promenad.
Just promenaden i solskenet trodde jag skulle få
livsandarna att återvända, men jag blev bara andfådd.
Fixade lite gott kaffe med smak av Irish cream men inte
ens det hjäöper mot tröttheten.
Jag tror att jag lider av latmasken och ett litet mått av
arbetsskygghet. Hoppas det gått över till på måndag.
Väntar nu på att min långhårige son ska komma hem så
att vi kan åka till frisören. Han kommer att bli så snygg.
Kvällen ska tillbringas i soffan framför TV:n, kanske lite
grönsaksdipp skulle smaka bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback