Hur vet man att det är svininfluensa?

Jag var ju sjuk för några veckor sen. Helt däckad låg jag hemma i sängen i flera dagar.
Jag hade ingen feber men otroligt ont i huvudet och trött. Jag sov mest hela dagarna.
Jag orkade titta lite på TV, läsa några rader i en bok eller surfa lite.
Sen var det dags att sova igen.

Förra helgen var mannen helt under isen. När måndagen kom så orkade han inte gå
till jobbet och sen dess har han varit hemma. Idag har han varit ute och vädrat sig lite.
Feber har han haft, ont i huvudet och torrhosta.

Men hur vet man egentligen om man har svininfluensa?

Ingen av oss har smittat någon annan i familjen. Är inte svinis väldigt smittsamt?
Kan man ha olika grader av influesan???? Jag fattar ingenting....


Kommentarer
Sarinaa säger:

Sv:Haha aa det är riktigt gott!

Tyvär så är det inte jag som gör det men du kan kolla i recept.se det kanske finns där!:)



Kram<3

2009-10-31 | 22:34:25
Bloggadress: http://sarinareza.blogg.se/
Syster Yster säger:

Feber, torrhosta, illamående, yrsel...



Så har vi haft det här.

2009-11-01 | 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback