Ny träning.

Jag köpte ju en ny träningsjacka som jag inte visste
vad jag skulle träna i, nu vet jag!

Jag blev utdragen (nåja, jag protesterade inte) i skogen
på en cykelrunda. Hamnade på stigar och nästan i
vattendrag men det var verkligen skitkul.
När vi kom hem hade vi varit ute i 1.40 och kört sammanlagt
20 km runt Landvetter.
Vill ni kolla rundan så finns den här.

Jag trodde att man skulle få väldigt ont i baken och låren,
men jag fick ont i armarna. Kunde knappt öppna garaget när
jag kom hem.
Nästa morgon trodde jag att jag skulle vara DÖD men inte
heller då värkte det någonstans.
Det måste vara så att cykling är väldigt skonsamt för kroppen.



Skitig blir man i alla fall. Eftersom det regnade när vi gav oss iväg
så hade jag regnställ på mig, ett som inte andas. Det var jättegeggigt
på utsidan och dyngsurt på insidan när vi kom tillbaka.

Sen är det visst så att nybörjare brukar flyga över styret...
... men det gjorde inte jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback