Påskhelgen.

Kan väl sammanfattas med lugn och ro och vårkänslor
Fint väder var det i alla fall på påskafton med fika i solen på altanen, gôtt!
Sen har jag hunnit byta till sommardäck på bilen, eller nån annan
gjorde det och fick betalt...

Påskdagen bjöd inte på lika fint väder men dock en hysterisk cykeltur.
Den här gången var det min tur att flyga över styret.
Jag hann också med att plurra några gånger och var lerig ända
upp till knäna.
Denna tur tog drygt två timmar men slutade bara på 17 kilometer.
Kan bero på att vi fick släpa cyklarna på flera ställen och då kände
jag mig mest som ett träsktroll (inte prinsessa...)!

När jag kom hem kändes det som att jag fick bända loss händerna
från styret. Nu, över ett dygn senare så har de fortfarande inte hämtat sig.
Jag har inte ont eller så men de är liksom inte synkade.
Jag kan inte hålla fast en sak och samtidigt vrida runt typ klämma ut
tandkräm, knäppa byxorna, knyta skosnören, peta i näsan.

Men jag hoppas på fler turer i urskogen, dock torrare sådana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback