Underbara lördag.

Började dagen med lite PMS och skällde på stora M att vi skulle bli sena.
Det blev vi inte utan kom alldeles i rätt tid till körövningen.
Övade mässan SKRIK mellan 10 och 15. Jätteskoj och sångerna satt som
en smäck (nästan) måste bara ha lite bra medhörning också.
Fick en underbar fisksoppa till lunch och hann även med en promenad i
Skogenområdet.
Hemma var humöret inte på topp. Mannen i mitt liv hade varit borta och
kvalspelat med sitt bowlinglag och han hade gjort årets bästa notering,
953 på 4 serier, men vad hjälpte det när inte resten av laget toppade.
Riktigt sur och depp var han så jag placerade honom framför webtv och
matchen Åtvid- Blåvitt men det blev ju inte heller så skoj.

Själv gav jag mig ut i skogen 17 km på 1:30. Men idag var det tungt
efter att ha sjungit hela förmiddagen. Inte tänker man på att man använder
kroppen så mycket när man sjunger. I uppförsbackarna var det bara att
tugga och jag gick inte i alla fall.
Kamrat H hade aldrig hört mig vara så tyst förrut, hahaha!

Hemma igen kröp jag ned i badkaret för att värma min frusna kropp.
Jag trodde att det var varmt ute så jag hade skippat underställströjan,
hade bara en kortärmad funktionströja under den tjocka,
så mina armar var alldeles kalla, och tårna som alltid plurrar!
Men mina händer börjar kännas OK, har nog tränat upp musklerna i dom...

Sen hamnade jag i soffan slötittandes på TV och lyckades äntligen beställa
hyrbilen vi ska ha i Kalifornien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback