Ledig!

Underbart att veta att jag får ligga kvar i sängen när mannen går till jobbet.
Tror ni att jag somnade om? Näej, just det, inte jag heller!
Bestämde mig att jag var tvungen att göra nåt ordentligt före frukost.
Jag skurade badrumstaket, det var alldeles svartprickigt pga. dålig ventilation.
Men eftersom vi inte duschar där längre så borde det gå att få ordning på,
alltså att byta innertak som sen inte missfärgas.
Jag vet att de tidigare ägarna målade om taket flera gånger pga missfärgning.
Det blir så när det är en kass fläkt som är felplacerad.

Sen kunde jag äta frukost i lugn och ro.

Det var inte så kallt så en tur i skidspåret fick det bli också.
Om man mutar med fika så får man jättebra vallade skidor, kom ihåg det.
Fick en del tekinktips också som jag kanske ska tänka på...

När mannen kom hem efter jobbet så åkte vi till Allum, där den värsta
kommersen lagt sig. Jag fick fixat min julklappsklocka men inte bytt underkläderna.
De var slut så nu måste jag till en annan Lindex för att byta, krångligt värre.

Sen till Jula för lite småplock. Hittade en kaffekvarn som gjorde mig glad.



Fick kaffebönor av vår Michiganfamilj så jag måste ju kunna mala kaffet nu.
Provsmakade och det var riktigt gott, men lite svagt (the american way).

Avslutade dagen i soffan framför en kärlekskomedi, mannen tyckte den var helt OK
eftersom killen i filmen var ett stort RUSH-fan och deras låtar spelades.
OCH det var även en scen när de är på RUSH konsert, samma som mannen var på
i Stockholm för 2 år sedan!

Kommentarer
martina säger:

"inte så kallt" Va har ni för klimat på västkusten...Vi har ju alldeles för kallt här -24 grader vid 9 i morse :(



Hoppas du haft en bra julhelg

2010-12-28 | 17:49:22
Bloggadress: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback