Underbara lediga dagar.

Jag har verkligen haft en underbar julhelg, mycket mat, sömn och tv-tittande.
Hade tänkt mig lite skidåkning, men -18 stoppar även mig.
Stoppade bilen full av familjemedlemmar för att kolla in några rea-affärer.
Den stora sportaffären XXL, var helt OK, ända tills vi kom till kassakön...
Nej, om man har stora reaannonser så får man banne mig se
till så att alla kassor är öppna och att det är rutinerat folk som står där!
Vi gör ett nytt försök senare i veckan, jodhpurs och roddmaskin ska inhandlas
Hamnade på IKEA och lilla loppan fick ett skrivbord.
Så nu ska det göras läxor ordentligt och betygen ska höjas, slutspurt i nian!
Sen var vi på MIO och hittade en matta till TV-rummet också
Och sen var vi på middag hos svägerskan, med hela tjocka släkten.
Tomten hade varit där också och lämnat paket, så alla barn blev glada och nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback