Måndag morgon.

Trots att det finns 5 ungar i huset så är det enda som hörs diskmaskinen.
Kan också bero på att det är jullov och ingen ordning på tiderna.
Men i åldrarna 11, 14, 14, 17 och 18 så är det ju sömn halva förmiddagen!
Jag vaknade när mannens klocka ringde 6:15, sen låg jag och väntade
på att han skulle kasta in tidningen.
Det är bara sååååå skönt att ligga ensam i sängen och läsa på morgonen.
Nu är det bara några dagar kvar av långledigheten, på torsdag ska jag
börja jobba igen. Men två dagar innan det blir helg igen borde jag nog fixa!
Sen är det måndag-torsdag nästa vecka och på fredagen börjar jag mitt nya jobb!


Kommentarer
martina säger:

När du ändå gör entre på nya jobbet kan du ju hälsa chefen att Martina väldigt gärna vill ha sitt arbetsintyg från tiden på stommen...Det är ju ett tag sen nu... :)

Gud va underbart du kommer ju trivas som fisken i vattnet...

2010-01-04 | 18:47:58
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback