Matmorsa.

I julklapp fick jag ju den underbara kokboken Husmorsorna 
(länk till dera blogg på amelia)
så nu håller jag på att beta av deras recept.

Denna veckan har jag hunnit med:
Fiskardotterns lax
Bästa skinklasagnen
Blodig biff med bea
Tagliatelle med lyxfilé
Superenkla kycklinggrytan

Egentligen är det inte så annorlunda men jag behövde
en spark i baken i mitt middagstänk.
Nu har jag införskaffat lite nya kryddor och försöker
hitta på nya rätter av det jag har i frysen.

Familjen tyckte att det var gott i alla fall.



Här är husmorsorna Anette och Emma. Puss på er!



Kommentarer
Anette säger:

Vi tackar och bugar och hoppas att maten smakade. Vi jobbar för fullt med vår andra bok och den kommer absolut ut till nästa jul.

Lycka till med matlagandet

Anette (och Emma såklart)

2010-01-25 | 08:37:12
Bloggadress: http://www.amelia.se/blogg/husmorsorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback