Dag 12, 9 juli 2010 Universal Studios

En helt underbart solig dag som tillbringades på Universal Studios.
Bara Simpsons touren var värd hela inträdet. Tyvärr fick man inte ta bilder inne i attraktionerna så det är
svårt att visa allt häftigt! Men så här blöta var vi i alla efter att vi åkt Jurassic Park:



Sen åkte vi touren som går genom hela parken där man får se en massa olika inspelningsplatser och saker.



Wisteria Lane, men där höll de på med inspelningar så vi fick inte åka in.



Bilen från Knight Rider, jag minns mitt 80-tal!



Hajen, som inte var det minsta läskig! Däremot var Mumietouren skitläskig, jag blundade och höll
för öronen hela vägen, annars hade jag kissat på mig!

Sen hittade vi bokhandeln från Notting Hill:



Vi avslutade rundan med en uppvisning vid Waterworld, och där hade de skådespelare som varit med i
TV-serier så det var lite kul. Även om jag hellre hade sett Kevin Costner!



Sen åkte vi "hem" och la oss vid poolen, känns precis som Melrose Place! Men sen var vi på hugget igen
och åkte till Hollywoodskylten, den får man ju inte missa.



Sen åkte vi Mulholland drive hem, men då hade solen gått ned så det gick inte att bilder på alla fina hus.

Avslutade kvällen på IHOP, International House Of Panncakes:



Lille A var LYCKLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback