Dag 13, Santa Monica Beach.

Började dagen med "underbar" hotellfrukost i sängen, A åt sin doggybag från igår:



Fick en dag på stranden, helt underbart. Vi hyrde cyklar och cyklade ända bort till Venice Beach.
Santa Monica var lugnt och familjhevänligt, Venice var stökigt och mycket uteliggare och
konstiga affärer. Vad sägs om "Botox on the beach" och "Medical Marijuana"?
Hade tänkt mig att fotografera några biffiga svarta killar som styrketränade,
men dom hittade jag aldrig...



En lycklig Propp som fick nästan 20 km i benen!



Skateboardparken i Venice.



Det var väldigt varmt och skönt, havet var lite kallare men jag badade i alla fall.
Tyvärr fick vi inga bilder på delfinerna som hoppade förbi.

Sen åkte vi hem och badade i poolen.



På kvällen gick vi ut och besökte mannens största idoler:



Kermit!



Och Kat von D på LA Ink, men hon var inte där. Det var toklång kö, annars hade jag varit taggad nu.
Baksidan på huset var så här imponerande:



Sen gick vi till skohimlen:



Sen längre in i affären så kom jag till en hylla där M och L redan stod, där hittade jag dom,
SKORNA, och jag dök ned i lådan:
-Dom här vill jag ha!
Då hör jag från M bakom mig:
-Det är dom jag provar nu och L har redan provat dom och har första tjing:



Det slutade faktiskt med att vi INTE HANDLADE NÅGONTING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback