Dag 24, Detroit.

Packade ihop alla våra saker och åkte till Detroit, en väldigt stor stad!
Jag har i flera år drömt om att få besöka Motown Museum, så det gjorde vi.
Ett helt underbart ställe som man tyvärr inte fick fotografera inomhus.
Jag har alltså stått i samma studio som Diana Ross och The Supremes,
Stevie Wonder, Four Tops, Jackson Five, Marvin Gaye och många många fler.
Kändes lite som att stå på helig mark...

Här kommer kort från stället i alla fall, två små oansenliga hus i Detroit.






Sen åt vi lunch på Hockeytown Café...





Japp, jag och Lidas har gått gymnasiet i samma stad, och här är baksidan på hans arbetsplats:



Kollade man tvärs över gatan så ligger Kanada på andra sidan floden:



Sen på hemvägen stannade vi till vid ett jättemall, och där sprang mannen i mitt liv bort.
Innan han var återfunnen hann jag fundera ut vilka försäkringar vi har. Jag var helt övertygad om att
han var bortrövad och skulle styckmördas och aldrig bli återfunnen.
Sen kom han promenerande med mina shoppingkassar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback