Dag 4, 1 juli 2010. Fairfield CA

Åt en låååång frukost i morse och tog det lugnt.
Åkte iväg till shoppingcentret för att ta bort larmet på stora M:s jeans.
Sen shoppade vi lite till i Levi´s affären...
Kunde inte låta bli när det var extrarea; handla för $125 så drar vi av $40.
Jeans  och 2 T-shirts till mannen i mitt liv, lille A fick ett par jeans och jag fick
en T-shirt och en jeansjacka. $85 för allt, det är väl vad jag hade fått betala
bara för jackan i Sverige (700 spänn alltså).

Sen shoppade vi ännu mer på Walmart, underbart med affärer som tillhandahåller
allt från mat till bildäck! Träffade på en norskättling som gärna pratade norska.
Vi var på jakt efter en frysväska med de var så stora och dyra och då sa han:
-Spara kvittot och var försiktig med den så kan du lämna tillbaka den sen!
Inte riktigt min grej så jag sa nej tack!

Sen åkte vi till Vacaville Aquatic center för att bada.
En utomhuspool som öppnade klockan 13:00, härligt att äntligen få hoppa
i bikinin och lapa lite sol.
Men först började vi med amerikansk lunch:


Dricka, chips, chokladbitar och doughnuts (iofs frukostmat),
sen simmade jag och mellan L 20 längder i bassängen.

Det var klart skönt att bara ha en slappardag, vi badade, solade och läste böcker:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback