Dag 9, 6 juli 2010. Jelly Belly fabriken!

Har varit i Jelly Belly fabriken, skoj och gott. Jag lyckades äta upp provpåsen
innan vi hunnit ur fabriken, vilken tur att mannen också fick en och kunde dela med mig.



Hade tänkt att åka och bada men det var inte så varmt ute idag så tjejerna fick hålla tillgodo med baksidan



Sen gjorde jag och mannen något väldigt O-Amerikanskt, vi promenerade i bostadsområdet.
Hittade en asfalterad cykel- och gångbana som gick emellan husen och där hade de anlagt nån
slags träningsbana som jag var tvungen att prova. Shortsen jag satte på mig idag kändes
väldigt tajta efter en vecka på resande fot.



Sen tog jag några bilder på kullarna bakom Annas hus:





Och jag uttryckte mig så här: "So many hills and nobody is using them".
Det har jag fått äta upp några gånger, jag som bara tyckte att de hade varit perfekta att cykla
uppför och nedför. Men det blåser väldigt här, kolla trädet:



Sen hittade vi detta charmtroll i ett träd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback