Semesterplanering.

Eftersom jag lyckades sälja min husvagn igår så kunde jag åka iväg
med gott samvete och handla de sista sakerna till semestern.

Växlat pengar, en massa dollar, det tecknet finns inte på min dator...

Köpt ekologiska disktrasor som presenter, skitfräcka från Ekelund.
Gjorda med bambu som visst är bakteriehämmande...

Köpt sandaler till lille A, han kan ju inte gå i gummiskor varenda dag.

Permanentfärg till ögonfransarna så man kan missa mascaran.

Snygga shortbralls till mannen så han kan visa sina snygga ben.

Köpt gåstavar, hoppas de blir glada och vill träna med mig!

En brödlåda, till mig själv, inte till semestern.


Borde nog köpt en massa mer presenter till trevliga människor som
vi ska besöka men får väl göra en sista raid i veckan.


Kommentarer
En tjej, en hund, en husvagn säger:

Trist att du sålt husvagnen, härligt dock med shopping... Ha det gott på semestern! :)

2010-06-21 | 09:10:33
Bloggadress: http://www.entjejenhundenhusvagn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback