Sjukdag.

Vaknade imorse med migrän. Är väl inte så farligt när man har bra piller.
Men det var tredje morgonen och nu tyckte jag inte att pillrena hjälpte ordentligt.
Jag blir lite yr och dizzy av dom och idag gick det inte över tills jag skulle gå hemifrån,
så jag ringde mig sjuk och är istället sängliggande. Jag har inte ont i huvudet längre men
bieffekterna av pillrena är att man blir yr och får en olustkänsla i kroppen nästan som när
man ska få influensa. Oftast går detta över ganska fort men jag känner mig fortfarande
lite sjuklig och har svårt att fokusera blicken.

Det är inte många gånger jag varit hemma från jobbet pga migrän. I vanliga fall biter jag
ihop och går dit i alla fall. Jag är säkert inte så trevlig på jobbet dessa dagar, men jag är där.

Och idag som vi var hembjudna på mellanmål till en liten tös. Det hade jag velat vara med på.
Jaja, man kan inte va med på allt. Imorgon ska jag dansa kring stången i alla fall.
Blommig sommarklänning och gummistövlar har väl klädseln varit de senaste 15 åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback