Uppsägning på G?

Funderar allvarligt på att säga upp mig som familjens projektledare.

Dagens missar kan väl sammanfattas så här:

Jag bad om: Min gympadojjor som står på altanen.
Jag fick: Mina svettiga joggingdojjor som stod på farstubron.

Jag bad om: Mango Chutney
Jag fick: Sweet chili sås

Jag bad om: Creme Fraiche till banansåsen
Jag fick: Creme Fraich med Karl Johan smak

Jag bad om: Mina jeans OCH jeansshortsen som hänger på torksträcket
Jag fick: Bara jeans shortsen

Samt att potatissalladen och de kokta potatisarna inte alls koms ihåg.

Är det så himla svårt att ta information i telefon så skriv en lista!!!

Trots dessa missar så fick jag ändå en trevlig dag på L:a Askerön,
skönt att tillsammans kunna kräkas över våra förvirrade män!

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha, hur svårt kan det va?! Bra förresten tycker jag att ni inte helt ger upp husvagnslivet. Det är helt ok att ta ett "uppehåll" eller "byta storlek" men att helt göra slut med husvagnen FÅR man bara inte! ;)

2010-06-21 | 21:14:20
Bloggadress: http://www.entjejenhundenhusvagn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback