Göteborgsvarvet 2010.

Nej, jag sprang inte men min (sålda) nummerlapp gjorde det på 3:21.
I alla framtida resultatlistor kommer det att stå att jag sprang 21 km på tre timmar och 21 minuter.
Fatta vad jag kommer att skämmas. Jag hade ju kunnat gå runt banan på den tiden.

Istället var jag funktionär och delade ut sportdryck efter 9 km.



Så här såg det ut efter några timmar när värsta rusningen hade varit.
Efter att ha fått sportdryck i skorna efter 10 minuter så var det lika bra att köra barfota.
Sen var det sportdryck på hela benen, innanför linnet och i håret. Precis som på 80-talet
när jag och Pernilla Wahlgren hade sockerdricka i luggen...

Sen när sista löparen hade sprungit förbi så fick vi städa muggar på kajen i Sannegårdshamnen.



Uppblötta pappersmuggar blir pappersmassa och det får man gråprickiga ben av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback