Roligheter.

Funderar som bäst på vad jag ska hitta på för roligheter det närmaste.
Först och främst så är det nog barmark imorgon igen och då kan
jag kanske åka rullskidor.

På fredag kommer mannen hem och då får jag krama lite på honom,
kan också bli lite roligt, samt hinna med en cykeltur tillsammans.

Nästa helg blire restaurangbesök eftersom vi har hängt ihop i 22 år.
Hjälp, 22 år! Helt otroligt vad tiden har runnit iväg, men jag tror banne
mig att det bara blir roligare med åren. Hoppas han också tycker det!

Sen är det helt plötsligt 1:a advent och sen kommer julen och sen
är det nyår och sen ska jag hinna med en massa skidåkning på längden
och bredden och uppför och nedför och sen är det vår och då kan jag
plocka av dubbdäcken på hojjen och cykla i grönskan över stock och sten
och sen...

Hoppsan vad det rann iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback