Skratt.

Jag har begåvats med roliga 3 roliga arbetskamrater,
fler egentligen,  men i mitt arbetslag är vi 4.

Idag efter lunch när vi satt  och gjorde en beställning framför datorn
kom en kollega in och sa:

-Jag lämnar dörren öppen in till oss, ni kan väl lyssna så det är lugnt,
jag ska bara kopiera lite.
-Javisst sa B och jag.

Efter en stund kommer hon tillbaka och vi säger:

- Det har varit lugnt!

B följer med henne in för att fråga en sak och får då se vad som hänt.

Vi har inte hört att telefonen ringt så ungarna har svarat (de är 3 år)
och står och tjattrar i telefonen.
Kollega A var inte glad...

Kamrat B smyger tillbaka in till mig och vi skrattade så tyst vi kunde och kissade nästan på oss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback