Tron på mänskligheten är tillbaka.

Efter gårdagens telefonsamtal med Landvetters största pucko så fick sig tron på mänskligeheten en törn.

Jag skrev ju om han som taggat lille A som "hundbajs", jag ringde upp den mamman och förklarade lite omständigheter.
Hon tyckte nog att jag var lite smått galen och förstod nog inte riktigt varför vi hade tagit så illa vid oss, men hon lovade att återkomma när hon pratat med sonen.
Idag vid lunchtid så ringde min telefon och jag stod nära mitt skåp så jag kunde svara.
-Jaa, det är Propp.
-Hej det är F, jag ville bara säga förlåt att jag skrivit hundbajs.

Jag blev nästan mållös men fann mig snabbt.
-Det tycker jag var bra av dig att du ringer upp mig, det visar att du är en reko kille som tar ansvar för det du gör, tack så jättemycket för att du ringer, och hälsa mamma så mycket.

Det blev lite solsken i mitt liv alltså, sen har jag hunnit äta fredagsbiff, åka rullskidor och äta choklad som jag hittade i mittjobbskåp som helt underbara kollegor lagt dit som tröst. Dom är helt enkelt BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback