Klockan på ringning!

Det var länge sen jag hade klockan på
ringning en söndagmorgon,
brukar ju vakna av mig själv.
Hoppade till när klockan ringde 08:00,
jag var INTE pigg.
Det kanske finns hopp för mig också vad det
gäller att inte vakna 06:00 av mig själv
på helgerna!

Idag ska lille A på volleybollturnering,
av någon anledning som jag inte förstår.
Jo jag förstår visst, för på hans skola spelas det
en massa volleyboll på rasterna och de är
bland de bästa i Sverige. Kul att han fastnat för
en bollsport och inte bara bowling.

Det är ju flera år sedan som tjejerna åkte iväg på
fotbollscuper på helgerna och man fick frysa en
hel söndag vid någon blåsig plan.
Volleyboll spelas inomhus som tur är så jag
slipper frysa!
Och kaffe brukar det alltid finnas, kanske några
trevliga föräldrar att tjôta med också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback