Skitarg%&¤%¤¤¤#%!

Igår hittade jag äggskal utanför mitt hus,
kollade upp och såg att någon kastat ägg på fasaden.
Måste ha varit samtidigt som tvättmaskinen centrifugerade
och jag tyckte att det slog så förskräckligt.
Idag hände samma sak, snabb som en vessla slängde jag mig
ut genom fönstret och skrek "Synd att jag såg er".
Men högstadieungar ser ju likadana ut bakifrån:
brallorna på halv stång och gråa luvtröjor.

När jag sen funderade så fick vi äppelpajsrester i
brevlådan för 2 veckor sen och mellan L berättade om en lapp
som legat i brevlådan med texten "Hundbajs 5B".

Tycker att det är lite för mycket för att bara vara pojkstreck.
Jag ringde rektorn för skolan runt hörnet och berättade allt.
Han tyckte att jag skulle göra en polisanmälan, sen undrade
han om namn.
Jag har mina misstankar men vill inte säga några namn när jag
inte vet säkert.
Talade också om att lille A varit väldigt utsatt på sin gamla skola
och därför bytt tilll en annan högstadieskola för att slippa sina
plågoandar, och detta vill vi inte ska fortsätta!
Rektorn lovade att prata med lärarna, och jag hoppas att det 
finns någon liten modig en som vågar skvallra!

Sen är jag inte det minsta intresserad av att veta vilka det var,
men jag vill att det klaras upp.

 


Kommentarer
Lotta säger:

Jag blir också skitarg! Säg till om jag ska komma och vara spanare någon dag. Jag skulle till och med kunna använda en svordom typ något på J ungar.

2010-10-20 | 21:44:29
Propp säger:

Tackar, jag har bådat upp min f-lediga granne. Hon är högstadielärare och lovade sitta beredd med äggpaketet mellan 10:30-11:00.

2010-10-21 | 07:47:22
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback