Riktigt sjuk.

Gårdagens febertopp var 38,9, ingen rolig historia.
Sov mest hela eftermiddagen och drack en massa vatten.
Gick upp en sväng och låg i soffan och kollade TV,
sen lade jag mig igen vid 21.
Har varit vaken en massa gånger i natt och bökat,
druckit vatten, tagit alvedon och ätit äpple för det
river så gott i halsen.
Vakndade när mannen gick till jobbet och åt lite frukost.
Sen sov jag, och ringde läkaren för en läkartid.
Misstänker att jag har halsfluss, är helt igengeggad i halsen.
Somnade igen en stund och har allmänt tråkigt.
Lindrar halsvärken med Piggelin:



För övrigt ser sängen ut så här:



Dator, vatten, 2 telefoner, termometer och snytpapper.

Näej, nu ska jag sova lite igen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback