Avkoppling och veckoplanering.

Efter att ha jobbat 7:45-18:30 var det gott att cykla hem i värmen.
På middagsbordet stod det tacos och sen serverades det kaffe och
fotboll i TV-soffan. Blåvitt ångar på med 3-0 mot Gefle.

Summerar dagen och kom på att den nog var produktiv för hjärnan,
jag fick en del bra saker att tänka på och fundera runt.
Har hittat ett visdomsord som jag skall förvalta:

"Det går inte att gnälla sig till god stämning"

Att jag sen planerade och inhandlade mat till 13 middagar igår
gör också sitt för husfriden.
Tackar ICA för deras menytips, du hittar dom här.
Själv hittade jag ett helt häfte på min ICA med menyer för 4 veckor,
enkla, snabba och varierade maträtter.
Vi dissade korvvarianterna, korv är bara för läskigt, tycker vi.
Enda korven vi äter är typ Hot Dogs från grillen, helst kolsvarta...

Ska fundera ut rundor till veckans MTB-träning, får se om nån
anmäler sig så att jag får sällskap. Draghjälp i skogen är bra,
förrutom att man känner sig säkrare vid ev. cykelhaveri eller
möten med älgar.



Sen hoppas jag på lite mer sol denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback