Kärleken till havet

Åh vad jag är lycklig som har fått ha en helt underbar semestervecka.
Sol och havsbad varje dag och magen ser ut som en pepparkaka.
Igår åkte jag och A ut till Öckerö för att umgås lite med min vän.
Vi åkte badbåt ut till en badholme och sötaste kaptenen hade vi nog:



Judit 4,5 år och kör redan båten med viss assistans från den ömma modern.
Fadern som är lots vill bara åka med, kör båt gör han jobbet.
" Ni får hålla koll på grunden, jag sitter här"

Och sen lite fotbilder från Ängholmen:



Underbara släta klippor och en liten vik med sandbotten.

Jag vet inte om mitt havsbehov är tillfredsställt efter denna veckan,
men jag tror inte att jag kan få för mycket hav.

Just nu är jag lite besviken eftersom det regnar ute och det verkar inte
vara bara lokalt.
Jag har ju förberett för havsbad idag också när mannen är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback