Inte skoj nånstans.

Vaknade klockan tre (03:00 alltså) av sprängande huvudvärk,
stoppade i mig lite piller och somnade igen.
05:40 ringde klockan och jag klev upp trots huvudvärk, inte skoj.
När jag öppnar på jobbet 06:00 är det liksom bara att pallra sig dit
och vänta på att nästa människa ska komma.
Hann ringa efter vikarie och han kom 7:30 så då gick jag hem igen.
Jag har inte så ont i huvudet egentligen, men det strålar ner i nacken
och känns allmänt konstigt.
Hemma så kröp jag ner i sängen, käkade frukost och läste tidningen.
Frös rejält trots att jag låg under täcket, men somnade en stund.
När jag vaknade var värken fortfarande kvar, inte skönt.

Ligger i soffan och zappar, mycket konstigt på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback