Den som gapar efter mycket...

... får som hon vill.
Eftersom jag fortfarande inte kom åt nätverket på jobbet efter 2 hela arbetsdagar så gick jag i spinn.
Ringde och frågade vad de höll på med? Visst det skulle fixas med högsta prioritet.
Fick ett meddelande lite senare om att mitt ärende var avslutat.
Kollade, men nähääerå, inte kom jag åt mina eller husets mappar. GALEN!
Ringde igen och förklarade att jag har en verksamhet som ska planeras och nu fick det var nog.
Fixa inom en snar framtid annars löper jag amok!
-Jag hör att du är lite irriterad...
-Det är bara förnamnet, jag är skitsur!
-OK, vi ska jobba så fort vi kan!

Efter en liten stund ringer IT-chefen upp och då visar det sig att bara hälften av mina problem
hade rapporterats. Han hjälpte mig på stört, vilket gubben som jag pratade med i måndags kunde ha gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback