En kväll på stan.

Slutade tidigt och blev glatt överraskad när mannen också kom hem vid halv tretiden!
Vi drog in till stan för att fixa födelsedagspresent till lille A som fyller tonåring på söndag
(hjälp 3 tonåringar i vårt hus!).
Sen var vi och åt en underbar plankstek på Golden Days. Och smaskiga efterrätter...
Halv åtta var vi på Operan för att se Sunset Boulevard med Gunilla Backmann i huvudrollen.
Musikalen var lite seg, storyn var tunn och det var inte så mycket dans och stämsång
som jag förväntat mig. Den mesta sången var berättande dialoger mellan 2 personer.
Nej, jag hade nog förväntat mig mer. Som tur var betalade vi bara halva priset för parkettbiljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback