Kyla och Vasaförberedelser.

Konstigt att vakna upp klockan 7 och termometern visar -17 (minus sjutton).
Brrrrr....
Jag hade tänkt att cykla med grabbarna idag men jag lämnade återbud redan
igår kväll. Fryser ju så vansinnigt om fötterna så fort det är minusgrader.
Klossarna leder ju kylan in i skon och sen vidare så att mina fötter blir blåfrusna.
Skidor skulle jag kunna åka idag men behöver nog en vilodag.
Ska åka min sista träningsrunda på måndagkväll, sen får det vara bra fram till fredag.
Resten av veckan får jag nog ägna mig åt lite lätt jogging och roddmaskin.
På torsdag morgon beger vi oss till Mora, behöver komma upp i god tid så att
kroppen hinner veckla ut sig och få lite frisk luft också.
Sen på fredag smäller det, 30 km från Oxberg till Mora och målet är att köra
fortare än mannen i mitt liv. Tror att jag vinner på uthålligheten...

Kommentarer
Eva säger:

Svar: Ja Akvariet gillar han.. Men det roligaste är att smälla i dörrarna under akvariet. Hmm till pappas ilska, hehe :)

Men det e mysigt o sitta vid akvariet o läsa o mysa med honom.



Önskar jag hade så mycket att skriva om som du, e roligt att läsa, men sällan jag skriver för man vet inte va man ska skriva.

E kul o läsa andras bloggar, men just nu finns det liksom inte mycket att skriva om va som händer hos oss, alla dagar e ju typ de samma..

Så det blir väl att börja skriva lite tankar o så ibland med, åh sånt jag vill ha O önskar mig )



Oj va långt det blev :D Kram på dig

2011-02-21 | 10:18:05
Bloggadress: http://evamarieflink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback