Långmåndag.

Usch, trodde jag började klockan 6, men väl på jobbet insåg jag att det var 7:15 jag skulle börja.
Jaja, tänkte att då hinner jag planera lite... NOT!
Nähä, det hade gjorts uppdateringar i nätverket under helgen med följden att jag inte kom
åt mina mappar. ARRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!
Ringde och det skulle åtgärdas...
-Jasså, närdå då?
-Upp till 10 arbetsdagar kan det ta.
-Jaha men mina 2 kollegor är sjukskrivna så det är bara jag som kommer åt arbetsmaterial...
-Ja, då kanske det är ett brådskande ärende?
-Ja, just det....

I alla fall så gick dagen och min ½ sjukskrivna kollega B dök upp på eftermiddagen.
Vi hade några timmars planering där allt bara blev rätt, HALLELUJAHMOMENT!
Så nu kan vi nog jobba på de närmaste veckorna och känna oss nöjda med vår verksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback