En semesterdag.

Kan man tillbringa på en golfbana.

Det gjorde jag idag, men jag åkte skidor.
14 km fick jag ihop, kamrat L8 var med och vi åkte
ett långsamt första varv eftersom vi var tvungna att prata så mycket.
Sen kom kamrat H och jagade på oss på det andra varvet.
Jag förstår inte varför man ska åka så fort, kan man inte få njuta lite?
Det var i alla fall strålande sol som värmde, det kändes som en härlig
marsdag i fjällvärlden.  Hade nog för mycket kläder på mig.

Känns som jag ligger i fas med min träningsdos inför kortvasan som
är 30 km. L8 ska köra öppet spår, alltså 90 km, jag tror hon ligger lite back...
Mitt mål är i alla fall att åka fortare än mannen i mitt liv.
Om jag åker riktigt fort kan jag åka ifatt kamrat H, han startar 45 min före mig!
(Skoja bara) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback