Högsta vinsten!

Jag har vunnit storslam i det stora handledarlotteriet!
När jag började skriva uppsats för tre år sen hade jag en skitbtra
handledare, M, som hade förskolebakgrund.
Nu önskade jag att få någon med samma bakgrund eftersom jag tycker att
det blir enklare att skriva då, när man slipper förklara självklara saker.
M är numera samordnare för alla handledare, eller rättare sagt ser till så
att alla studenter som ska skriva examensarbete får en handledare som passar.
Härmodagen fick jag ett mail från M där hon sett min namn i papprena och undrade
om jag var uppsatssugen igen och fick gärna höra av mig.
Jag svarade att jag gärna tog emot hennes hjälp om det var möjligt,
och idag fick jag svar att hon vill vara min handledare.

Yesssssssssssssssssssssssssssssss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback