Jag svorde...

Igår var vi i Marbodalbutiken för att kolla in nytt kök.
Vi fick hjälp av en jättetrevlig tjej som visade oss runt
och svarade på frågor om allt möjligt.
Sen tittade vi en stund själva och funderade lite till.
Innan vi skulle gå kom hon fram igen och sa:
-Jag ville bara säga att du är så fin i din rosa jacka
och din rosa mössa, man ska ju säga sånt, men jag
glömde det förut!
-Tack så jättemycket, svarar och jag och sen tillägger jag:
-Syns det att jag är DAGISFRÖKEN?
Men hur i hela fridens namn kom jag på att säga det?
Det heter ju FÖRSKOLLÄRARE, jag om nån borde väl veta bättre?
Hem och tvätta tungan med tvål...

Kommentarer
Pandora säger:

Ja fy på dig! Använd gärna en tvål med peelingeffekt för att förhindra att något liknande händer igen! :-)

2011-01-16 | 20:07:07
Bloggadress: http://pandorasask.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback