Shopping.

Eftersom lille A skulle på bio med sin kompis så passade jag och mannen på att shoppa.
Mest fönstershopping, men det går inte av för hackor det heller.
Drömde mig bort i bilden av en soffa från Norrgavel, kan aldrig vara fel.
Köpte toksnygga påslakan på Hemtex, med knappar i öppningarna.
Sen var vi på CHANGE och köpte underkläder, istället för de jag fick i julklapp
som var fel storlek. Och nu vet jag att jag har haft fel storlek alltid!
På CHANGE mäter dom ordentligt så att man får en BH som passar.
"80 % av alla kvinnor har fel BH-storlek"

Och jag som väl alltid trott att jag var en traditionell svensk 75B, eller 70C
fick nu efter försäljarens råd se till att köpa 70 DD.
"Och vi sparar dina storlekar i ett register så det är bara att skicka hit gubben
själv nästa gång"
Sånt tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback