Nattliga aktiviteter.

Ibland när jag inte kan sova så sätter hjärnan igång.
Jag vet inte hur många affärsplaner jag funderat ut genom åren.
Somliga bättre än andra, men i dagsljus så verkar de inte så strålande.
Och aldrig någonsin har någon blivit verklighet.
Men inatt hade jag verkligen en lysande idé, och vid närmare eftertanke
nu på morgonen så verkar den fortfarande hålla.
Jag ska nog spåna vidare på den och undersöka om det kan vara något
att bygga vidare på.
Annars så får väl den idén hamna bland de andra ogenomförda...

Kommentarer
Niles säger:

Visst har man så många bra idéer som håller en vaken då man ska sova... Vanligt störande problem för mig också :) Hoppas att du får en bra dag och att idén är revolutionerande!

2011-07-25 | 08:55:02
Bloggadress: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback