Semester igen.

Har avverkat 2 jobbveckor som gick i racerfart.
Att jobba på sommarförskolan var mycket roligare
än vad jag förväntat mig. Man samlar ihop alla barn
vars föräldrar inte har ledigt v28-31 på en förskola
och sen ser man till att det är tillräckligt med personal.
Barnen känner inte varandra och inte personalen heller.
Men jag har verkligen haft 2 superduper veckor.
Trevliga ungar där ingen har ballat ur och kört sitt eget race,
trevliga kollegor som gett mig en massa idéer och goa skratt.
Att jag var äldst båda veckorna ger också en annan dimension.
Vi har haft goda pedagogiska samtal och och jag har fått en
massa inspiration inför hösten.

Men först ska jag vara ledig en hel vecka till.
Att det har utlovats sol och värme gör inte saken sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback