Sista semesterdagen för den här gången.

Usch ja, på måndag ska jobba igen, känns inte som jag är utvilad.
Att jag dessutom bara legat och vänt och vridit på mig inatt
gör ju inte saken bättre. Vid 03:00 knoppade jag nog in.
Jag har haft hjärnspöken och det har bara gått runt, runt, runt...

Nu ska jag ju bara jobba 5 dagar och sen ha semester en vecka till.
Förhoppningsvis drar vi iväg med husvagnen och cyklarna.
Ja, alltså bilen drar husvagnen och cyklarna följer med.
Vi ska uppåt bohuslän och hoppas kunna vara lite stigfinnare
med våra moutainbikes.
Ska leta efter lite roliga cykelleder på nätet och sen ska vi se till
så att lille A hänger på. Han har en helt OK cykel för skogen men
sen ska han ju förstå tjusningen också...
Tjejerna ska vara hemma och jobba så de får klara sig själva,
och amerikanskan ska flyga vidare till Tyskland på söndag.

OK, sista semesterdagen ska man väl göra nåt kul av?
Solen har ju försvunnit så det kanske får bli lite shopping.
Egentligen borde jag städa men det får faktiskt vänta till nästa
vecka som ändå är förstörd av jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback