Konsert med minnen från svunna tider.

Jag träffade mannen i mitt liv på det ljuva 80-talet.
Jag minns vår första bussresa till Österrike tillsammans;
i den gula Sony Walkman spelade vi kassettband och delade hörlurar.
ORUPs skiva gick om och om igen, jag vet inte hur många gånger.





(Varför kallades de små spelarna för freestyle????)


Igår var vi på ORUP-konsert på Trägår´n, en helt underbar nostalgitrip
Helt otroligt vad man texten till gamla låtar som man inte hört på många år.
Sen gick vi till restaurang Spice och åt efterrätt klockan 23:00,
eller anledningen var väl egentligen att godkänna MK:s kap...
Med beröm godkänd! Vassego.....


Kommentarer
Maria Karlander säger:

oh yeah oh yeah;-)

2011-03-20 | 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback