Ny vårgarderob!

Slängde ju ut min gamla garderob förra veckan.
Sen var jag borta över helgen och då hade mannen
målat om tills jag kom hem, grått och fint.
Var iväg och köpte nytt garderobssytem,
mannen skulle ju ha lite att pyssla med på sin lediga fredag.

Så här såg det ut när jag gick hemifrån fredagmorgon:



Efter några vändor tillbaka (läs 3) för att byta delar så ser det ut så här:



Inser att det saknas klatschiga färger i vår garderob,
jag lovar att inte köpa mer svart/vitt/grått/brunt...
Vi har beställt skjutdörrar med spegelglas också men
de kommer en annan gång!

Sen ska ju heltäckningsmattan in, japp, ni läste rätt
HELTÄCKNINGSMATTA!
Mjukt och gosigt om fötterna, och sen kommer nya
sängen om 2 veckor. Sen kommer jag nog inte gå utanför
sovrumsdörren eftersom det kommer att vara husets snyggaste rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback