Studiedag och mässa.

Vilket innebär att alla pedagoger är på fortbildning,
utom jag och kollega B dårå.
Eftersom vår tredje kollega, superpedagogen T, drog
igång ett IT-projekt i höstas och sen fick barn,
så fick vi prata om projektet för 80 andra pedagoger.
Skitskoj att touchskärmen inte ville funka i bamba där
alla var samlade. (Kan bero på att jag glömde stänga
av den INNAN jag drog ut sladden)
Sen funkade den i alla fall när vi skulle ha workshop.

På em. skulle vi diskutera i våra arbetslag om vad vi
fått med oss från föreläsningarna.
Jahaaaa.....
... det var väl tur att vi fick med oss varsin Ipad som
vi kunde leka med hela eftermiddagen.
Länge sen jag skrattade så mycket åt en massa
tramsiga barnspel som vi klarade av.

Sen var jag på UF-mässa på Svenska Mässan.
Stora M var där med sitt UF-företag och visade upp
sin backsensor som de uppfunnit och marknadsförde.
Många företag sålde smycken och importerat skräp,
men jag köpte kaffe, nagelfil och "hörlurs-sladds-uppvirare".

När vi kom hem hade vi träningsabstinens och gav oss
ut på en löprunda, 4,7km på 31 minuter, promenadtempo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback